Politica de returnare

Produsele achiziţionate la distanţă se pot returna conform O.U.G. 34/2014. Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantul că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului. Se calculează 14 zile calendaristice din momentul în care consumatorul sau o altă persoană terță (exclus curier) intră în posesia produselor. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului și recomandăm utlizarea aceluiaşi serviciu de transport utilizat pentru recepţionarea produselor. 

Kaseweb Solutions S.R.L. (denumit și furnizor) va înapoia contravaloarea produselor din comandă în cel mai scurt timp posibil din momentul primirii produselor returnate.

Definiţia contractului de vânzare: orice contract în temeiul căruia profesionistul transferă sau se angajează să transfere proprietatea asupra unor produse către consumator, iar consumatorul plăteşte sau se angajează să plătească preţul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atât produse, cât şi servicii. 

Încheierea contractului are loc în momentul emiterii facturii fiscale şi nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmării automate de primire a acesteia. 

Exercitarea dreptului de retragere pune capăt obligaţiilor părţilor contractuale. Produsul returnat trebuie să fie în aceeaşi stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte, cu sigiliul intact şi documentele care l-au însoţit). Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, şocuri, urme de folosire, intervenţii neautorizate, lipsa sigiliului, sigiliu deteriorat, etc. În cazul foliilor de protecţie, în momentul îndepărtării sigiliului se pierde dreptul la retur.

Prevederile OUG 34/2014 se aplică doar consumatorului definit că orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociaţii aşa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protecţia consumatorilor, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

Produsele returnate trebuie să fie în aceeași stare în care au fost primite, în ambalajul original, cu etichetele intacte și împreună cu toate documentele primite (factură, certificate de garanție, instrucțiuni de utilizare, etc.) chiar și atunci când returnarea îi este imputabilă furnizorului: produse greșit ambalate, produse greșit livrate sau produse cu defecte de fabricație.

Modalitatea de livrare standard a companiei noastre este ridicarea produselor din showroom-ul aflat în Brașov pe Str. Toamnei Nr.13. Pentru comenzile expediate la nivel național, prin curier rapid, costul este de 12.99 Lei indiferent de adresa cumpărătorului. În conformitate cu art.13 pct.3 din O.U.G. 34/2014, în cazul de retur, costurile de livrare pentru comenzile expediate la nivel național prin curier rapid nu se rambursează.

Consumatorul este responsabil doar în ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionarii produselor. În conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile şi modul de funcţionare a bunurilor, consumatorul ar trebui să le mânuiască şi să le inspecteze în acelaşi mod în care i s-ar permite să o facă într-un magazin. De exemplu, consumatorul ar trebui să poziționeze folia peste ecranul dispozitivului fără a îndepărta sigiliul. Astfel, consumatorul își poate forma o idee despre produsul achiziționat. 

Conform art. 16, lit. e și f din OUG 34/2014, foliile de protecţie sunt exceptate de la retur dacă acestea au sigiliul îndepartat (chiar și parțial).
IMPORTANT! Foliile de protecţie au un sigiliu aplicat pe spate. Acest sigiliu permite consumatorului să testeze folia pe ecranul dispozitivului fără a pierde dreptul la retur. Odată ce sigiliul a fost îndepărtat de pe folie, chiar și parțial, consumatorul este de acord cu produsul achiziționat și îşi asumă responabilitatea că a citit şi că va respecta instrucţiunile de montaj. Îndepărtarea sigiliului (chiar și parțial) sau nerespectarea instrucţiunilor de montaj atrag după sine nevandabilitatea produsului și implicit pierderea dreptului la retur.

Display-urile care au ecranul ușor conturat/curbat la margini pot determina efectul cunoscut și sub numele de "halo effect tempered glass". Foliile din sticlă sunt perfect plane și nu pot face etanșeitate pe curburile ecranului și, din acest motiv, un ecran conturat/curbat poate provoca nelipirea foliei din sticlă. Nelipirea foliei din sticlă cauzată de curbura ecranului nu este considerată a fi o neconformitate și nu este acoperită de garanția comercială.

1. Exercitarea dreptului de retragere

Consumatorul informează Kaseweb Solutions S.R.L. cu privire la decizia de retragere din contract prin formularului de retur aflat pe pagina dedicată: https://www.temperedglass.ro/retur. Consumatorul are la dispoziţie 14 zile calendaristice de la primirea produselor pentru a completa formularul de retur. După trimiterea formularului de retur, consumatorul are la dispoziţie 14 zile calendaristice să trimită produsele înapoi.

Obligaţiile care revin Kaseweb Solutions S.R.L.
Va rambursa contravaloarea produselor în maximum 14 zile calendaristice calculate din momentul în care consumatorul trimite formularul de retur. Suma rambursată nu va include costurile de livrare pentru comenzile expediate la nivel național. Termenul de rambursare este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile. Rambursarea sumelor se va face folosind aceleaşi modalităţi de plată rezonabil aplicabile (în cazul plăţii numerar la livrare, rambursarea se va face exclusiv prin transfer în contul bancar transmis prin formularul de retur).

Obligaţiile care revin consumatorului 
Produsele sunt înmânate Kaseweb Solutions S.R.L. personal sau predate unei persoane autorizate (curier desemnat) fără întârziere nejustificată şi în decurs de maxim 14 zile calendaristice de la anunţarea deciziei de retragere din contract. Consumatorul suportă costurile de returnare. Consumatorul este responsabil doar în ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionarii produselor. 

2. Retur de produse

Puteţi solicită returul de produse în următoarele cazuri: 
•    Produsul livrat nu corespunde așteptărilor. Produsul returnat trebuie să fie în aceeaşi stare în care a fost livrat (cu toate accesoriile, cu etichetele intacte, cu sigiliul intact şi documentele care l-au însoţit). În acest caz, conform O.U.G. 34/2014, art 14, alin. 2, costurile aferente taxei de livrare pentru retur sunt în responsabilitatea consumatorului.
•    Produs în colet deteriorat. Pentru produsele ale căror colete prezintă deteriorări vizibile la primirea prin curier, vă recomandăm să refuzaţi recepţia lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat şi se poate întocmi un proces verbal împreună cu reprezentantul firmei de curierat în care să fie menţionată starea coletului din momentul livrării. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor vă este transferat integral în momentul în care intraţi în posesia fizică a produsului. Orice reclamaţie ulterioară nu va fi luată în considerare. În cazul în care se utilizează un transportator însărcinat de către consumator, riscul este transferat în momentul livrării produselor către transportator. 
•    Produse livrate/ambalate greşit. În cazul în care s-a livrat alt produs decât cel comandat. În acest caz, costurile de transport pentru retur sunt suportate de către noi.

Menţiune 
În toate cazurile de mai sus, produsele trebuie returnate în starea în care au fost primite, în ambalajul original şi însoţite de toate accesoriile şi documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea într-o stare ce face imposibilă revânzarea lor duce la refuzarea returului.