Retur - instructiuni privind returnarea produselor

In vederea procesarii si finalizarii returului, trebuie sa aveti in vedere urmatoarele aspecte:

  • produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate, cu sigiliul si etichetele intacte;
  • contravaloarea produselor returnate poate fi restituita doar intr-un cont bancar;
  • coletul retur trebuie expediat printr-un serviciu de curierat rapid care ofera posibilitatea de urmarire (track & trace);
  • retururile trimise in sediile postale nu pot fi procesate;

Pasi de urmat pentru inregistrarea returului:

  • PASUL 1: Completati formularul de retur aflat mai jos.
  • PASUL 2: Expediati produsele prin orice serviciu de curierat cu livrare la domiciliu. Mentionam ca, in conformitate cu O.U.G. 34/2014, art 14, alin. 2, costurile de livrare pentru retur sunt suportate de catre consumator.
    Detalii livrare retur:
    DESTINATAR: Kaseweb Solutions S.R.L.
    ADRESA: Str. Toamnei nr. 8, Brasov, jud. Brasov, 500223
    TELEFON: 0740.154.924
  • Pentru identificarea corecta a returului este necesar ca in colet sa lasati o copie dupa factura sau o nota cu numele pe care ati inregistrat cererea de retur.

Formular de retur







Prin trimiterea formularului de retur, utilizatorul confirma ca a citit si ca a inteles termenii si conditiile prezentate mai sus.