Retur - instructiuni privind returnarea produselor

IMPORTANT! In perioada 5-12 iulie depozitul este in concediu de odihna. Toate solicitarile de retur vor putea fi inregistrate incepand cu 13 iulie. Va multumim pentru intelegere!

Conform O.U.G. 34/2014, produsele achizitionate online se pot returna in termen de 14 zile calendaristice calculate din momentul primirii. Prevederile O.U.G. 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice. Persoanele juridice nu intrunesc calitatea de consumator si sunt exceptate de la dreptul de retur.

1. Termeni si conditii pentru retur:

  • Produsele pot fi returnate in maxim 14 zile calendaristice calculate din momentul livrarii;
  • Produsele returnate nu se pot schimba cu alte produse;
  • Produsele pot fi returnate doar de catre clienti persoane fizice. Persoanele juridice nu intrunesc calitatea de consumator si sunt exceptate de la dreptul de retur.
  • Costul de livrare pentru retur este suportat de catre client (art 14, alin. 2 - OUG 34/2014);
  • Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrare, cu ambalajele si sigiliile intacte, fara urme de utilizare sau instalare. In caz contrar, din suma restituita poate fi retinut un procentaj cuprins intre 10-40%, suma de bani necesara aducerii la starea initiala a produsului returnat. In cazul in care produsul nu mai poate fi adus la starea initiala, ne rezervam dreptul sa refuzam cererea de retur. (art 14, alin. 3 - OUG 34/2014);
  • Returul poate fi expediat prin orice companie de curierat, mai putin Posta Romana, sau prin serviciul nostru de curierat, situatie in care din suma restituita se va retine suma de 20 Lei. In situatia in care serviciul nostru de curierat nu este disponibil pentru zona de ridicare, clientul va fi informat de acest aspect si va putea expedia coletul prin orice alt serviciu de curierat.
  • Returul poate fi expediat prin orice companie de curierat, mai putin Posta Romana.
  • Nu trimiteti returul cu ridicare din Easybox, coletul trebuie sa ajunga la adresa noastra mentionata la instructiunile de retur.
  • Nu trimiteti returul prin posta, retururile trimise in sediile postale nu pot fi procesate intrucat Posta Romana nu livreaza la adresa finala;


2. Inregistrarea returului:

  • PASUL 1: Completati formularul de retur;
  • PASUL 2: Expediati returul prin una din urmatoarele companii autorizate: Urgent Cargus, Fan Courier, GLS, DPD, DHL, TNT, UPS, NemoExpress sau SameDay
    Detaliile pentru livrare vi se vor transmite pe email. Va rugam sa va asigurati ca adresa de e-mail completata in formularul de retur este corecta si aveti acces la ea.
    IMPORTANT: Conform art 14, alin. 2 - O.U.G. 34/2014 - costurile de livrare pentru retur sunt suportate de catre client iar coletul retur trebuie sa ajunga la destinatie fara costuri, in caz contrar, acesta va fi refuzat la livrare.
  • PASUL 3: Contravaloarea produselor returnate va fi restituita in termen de 1-10 zile lucratoare calculate din momentul receptionarii returului. Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare.

  • FORMULAR DE RETUR



    3. Alegeti modalitatea de expediere

    Returul poate fi expediat prin orice companie de curierat, mai putin Posta Romana. , sau prin serviciul nostru de curierat (daca acesta este disponibil pentru zona clientului), situatie in care din suma restituita se va opri suma de 20 Lei.

    IMPORTANT! In perioada 5-12 iulie depozitul este in concediu de odihna. Toate solicitarile de retur vor putea fi inregistrate incepand cu 13 iulie. Va multumim pentru intelegere!
    Prin inregistrarea formularului de retur, clientul confirma ca a citit si ca a inteles termenii si conditiile prezentate mai sus.