Termeni şi condiţii de utilizare

Ultima actualizare: mai 2018

Magazinul online TemperedGlass.ro este administrat de compania Kaseweb Solutions SRL (denumită în continuare Vânzător), înregistrată la Registrul Comerțului cu nr. J08/1664/2012, având C.U.I. RO30818401, capital social 200 Lei, sediul social în Brașov, Str. Ciceu Nr.3, România.

Vă recomandăm să citiţi acest document cu atenție. Folosind TemperedGlass.ro prin înregistrarea unei comenzi electronice, vizitatorul online (denumit în continuare Cumpărător) își exprimă acordul față de Termenii și Condițiile descrise mai jos (denumite în continuare Contract). Contractul se aplică tuturor vânzărilor de bunuri și servicii prin intermediul TemperedGlass.ro și pot fi modificate doar cu acordul scris al ambelor părți.

Art. 1 - Elemente definitorii

1.1 Termenii și condițiile generale prevăzute în continuare se vor aplica tuturor vânzărilor de bunuri și servicii de către Kaseweb Solutions S.R.L., prin intermediul magazinului online www.TemperedGlass.ro, către cumpărător.

1.2 Astfel, următorii termeni se definesc astfel:

  • bunuri și servicii: orice produs sau serviciu care urmează a fi furnizat de către vânzător, cumpărătorului;
  • comandă: document eletronic prin care cumpărătorul solicită achiziționarea unor bunuri sau servicii prezentate în oferta magazinului online www.TemperedGlass.ro;
  • contract: comanda confirmată de către vânzător (confirmarea unei comenzi se poate face doar telefonic sau electronic).
Art. 2 - ÎNREGISTRAREA ȘI CONFIRMAREA UNEI COMENZI

2.1 Prin lansarea unei comenzi (eletronice sau telefonice), prin intermediul magazinului online www.TemperedGlass.ro, cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare prin care vânzătorul își desfășoară operațiunile (electronic sau telefonic).

2.2 O comandă este compusă din următoarele:

  • bunuri sau servicii regăsite în oferta magazinului online menționat mai sus;
  • mențiuni clare cu privire la datele de facturare, livrare precum și alte mențiuni speciale;
  • specificațiile cumpărătorului.

2.3 Lansarea unei comenzi (electronice sau telefonice) nu presupune  confirmarea fermă a comenzii și a contractului.  Etapele complete sunt următoarele:

  • plasarea unei comenzi – se va genera un număr unic automat pentru fiecare comandă înregistrată;
  • preluarea unei comenzi de către un agent de vânzări, în limita programului de lucru afișat pe site la secțiunea contact;
  • confirmarea unei comenzi se face după verificarea comenzii și a stocului produselor aflate în comandă.

2.4 Aceasta confirmare se face doar de către un agent de vânzări, telefonic sau electronic (e-mail). Expedierea unei comenzi se face după confirmarea comenzii și după stabilirea detaliilor de livrare de către agentul de vânzări sau livrări și de către cumpărător.
2.5 Produsele aflate în oferta magazinului online TemperedGlass.ro, se pot vinde numai pe baza unei comenzi. Comanda se va procesa conform pașilor mai sus menționați în timpul programului de lucru al departamentului de vânzări. O comandă neconfirmată nu presupune o rezervare a produselor. Comenzile vor fi onorate în ordinea cronologică în care au fost înregistrate în baza de date.

2.6 Comenzile duplicat se vor uni intr-o singură comandă.

Art. 3 - PREȚUL, STOCUL ȘI DESCRIEREA PRODUSELOR

3.1 Prețurile din comenzi și proforme sunt valabile 3 zile de la data emiterii acestora. Pentru produse care se aduc pe baza de comandă specială, se poate solicita achitarea unui avans de minim 30% din valoarea produsului.

3.2 În cazul în care prețurile sau alte detalii referitoare la produse au fost afișate greșit, inclusiv din cauza faptului că au fost introduse greșit în baza de date, ne rezervăm dreptul de a anula comenzile care conțin aceste produse și de a anunța clienții, în cel mai scurt timp, despre eroarea aparută.

3.3 Toate informațiile folosite pentru descrierea produselor disponibile (imagini statice / imagini dinamice / prezentări multimedia / detalii tehnice / etc.) nu reprezintă o obligație contractuală din partea Vânzătorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu informativ.

3.4 Timpul estimativ de livrare afișat pe site are caracter orientativ și, din motive independente de noi, nu reprezintă o garanție la plasarea unei comenzi.

3.5 Produsele marcate cu emblema În stoc se află în stocul magazinului și vor fi procesate în 24-48h lucrătoare.

3.6 Produsele marcate cu emblema În stoc furnizor nu se află în stocul magazinului. Procesarea acestor comenzi va fi efectuată doar după verificarea stocului furnizorului.

3.7 Prețurile afișate pe site-ul nostru sunt finale și sunt purtătoare de TVA.

Art. 4 - GARANȚII

4.1 Produsele cumpărăte prin intermediul site-ului TemperedGlass.ro sunt noi, în ambalaje originale și beneficiază de garanție, conform prevederilor legale în vigoare (OUG 21/1992, republicată, cu modificările și completările ulterioare și Legea 449/2003, cu modificările și completările ulterioare) și politicilor comerciale ale producătorilor.

4.2 Garanția nu acoperă daunele provocate de folosirea necorespunzătoare a produsului, neglijență, accidente, contact cu suprafețe abrazive, expunere la temperaturi extreme sau daune provocate prin transport ori uzură prin folosire, deteriorări asupra materialului (zgârieturi, tăieturi), rezultate din utilizarea obișnuită a produsului, montaj neconform cu instrucțiunile oferite, greșeli de întreținere, depozitare și manipulare incorectă, modificări aduse stării inițiale a produsului, deteriorări mecanice, termice, chimice, plastice, ca urmare a incendiilor, accidentelor, vibrațiilor etc.

4.3 În cazul în care consumatorul are o problemă după aplicarea foliei, furnizorul va solicita fotografii sau filmări video pentru a înțelege mai bine situația apărută.

4.4 Pentru soluționarea garanțiilor, furnizorul va solicita următoarele documente de la consumator:

  • copie după factura fiscală care să ateste achiziția produsului;
  • copie după certificatul de garanție.
  • copie după certificatul de constatare eliberat de service-ul GSM, după caz.

4.5 Certificatul de garanție este emis într-un singur exemplar. Pierderea certificatului de garanție duce implicit la pierderea garanției. Nu se pot elibera duplicate pentru certificatul de garanție.

4.6 În cazul solicitărilor nejustificate a garanției, Vânzătorul își rezervă dreptul de a obliga Cumpărătorul la plata contravalorii manoperei de diagnosticare a produsului și a taxelor de transport corespunzătoare.

4.7 Vânzătorul declară pe propria răspundere că produsele comercializate prin magazinul online TemperedGlass.ro respectă cerințele referitoare la protecția vieții, sănătății, securității muncii și protecției mediului, în conformitate cu prevederile HG 1022/2002 și HG 457/2003.

4.8 Lipsa certificatului de garanție, facturii fiscale și/sau a neconformității produselor trebuie semnalate în maxim 72 (șaptezecișidouă) de ore de la recepția marfii pe adresa contact@temperedglass.ro. Orice sesizare ulterioară recepționării produsului nu va fi luată în considerare.

4.9 Display-urile care au ecranul ușor conturat/curbat la margini pot determina efectul cunoscut și sub numele de "halo effect tempered glass". Foliile din sticlă sunt perfect plane și nu pot face etanșeitate pe curburile ecranului și, din acest motiv, un ecran conturat/curbat poate provoca nelipirea foliei din sticlă. Nelipirea foliei din sticlă cauzată de curbura ecranului nu este considerată a fi o neconformitate și nu este acoperită de garanția comercială.

4.10 Vânzătorul nu garantează sub nicio formă modul de reacție și de rezistență a huselor sau foliilor în urma unor șocuri fizice/mecanice. Garanția comercială oferită produselor vândute prin intermediul site-ului TemperedGlass.ro asigură faptul că cel ce a efectuat o comandă pe site, respectiv consumatorul, va primi un produs nedefect și în conformitate cu comanda înregistrată.

4.11 Este obligatoriu ca montajul foliilor de protecție din sticlă securizată să fie efectuat într-un service GSM de către personal calificat și autorizat. Service-ul GSM va elibera un bon fiscal care atestă operațiunea efectuată. În cazul în care după montaj apar probleme, service-ul va elibera un certificat de constatare (cu ștampilă), certificat care va fi pus la dispoziția furnizorului în vederea acordării garanției comerciale.

4.12 Montajul foliilor de protecție din sticlă securizată efectuat de personal necalificat se face exclusiv pe răspunderea consumatoarului și poate atrage după sine refuzarea garanției.

Art. 5 - LIVRAREA COMENZILOR

5.1 Prin înregistrarea unei comenzi, clientul înțelege că termenul estimativ de livrare afișat pe pagina produselor poate suferi modificări care nu sunt sub controlul vânzătorului (zile nelucrătoare, vreme nefavorabilă, distanța mare între depozitul curierului și destinatar, probleme tehnice, probleme logistice din partea companiei de curierat, perioade aglomerate ale comerțului online, etc.). Având in vedere aceste detalii, vânzătorul nu garantează termenul de livrare. Vânzătorul va notifica clientul prin e-mail/SMS în momentul expedierii comenzii, notificarea va conține numărul de AWB pe care clientul îl va putea urmări pe site-ul companiei de curierat.

5.2 Livrarea comenzilor se va face la adresa indicată de cumpărător în comandă. Nu se fac livrări în sediile de curierat.

5.3 Pentru comenzile cu plata în sistem ramburs (numerar la curier) eliberarea chitanței se face exclusiv de către firma de curierat. În cazul pierderii/distrugerii acestei chitanțe compania noastră nu poate pune la dispoziția clientului alt document care să înlocuiască chitanța emisă de firma de curierat.

5.4 Observațiile cu privire la eventualele probleme privind integritatea sau aspectul coletelor se fac în momentul predării de către curier a coletului, după achitarea acestuia. Observațiile se menționează pe documentul AWB și se întocmește un proces verbal de constatare în prezența agentului de curierat. Formularul este în posesia agentului curier iar acesta este obligat să vi-l predea și să îl completeze la cererea dumneavoastră.

5.5 Se va refuza primirea coletului dacă se constată deteriorări ale ambalajului sau urme de lovire. Orice reclamații ulterioare, cu privire la aceste aspecte, sunt nule.

Art. 6 - RETURNAREA PRODUSELOR

6.1 Produsele achiziţionate la distanţă se pot returna conform O.U.G. 34/2014. Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantul că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 30 zile calendaristice de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului. Se calculează 30 zile calendaristice din momentul în care consumatorul sau o altă persoană terță (exclus curier) intră în posesia produselor. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului și recomandăm utlizarea aceluiaşi serviciu de transport utilizat pentru recepţionarea produselor. 

6.2 Kaseweb Solutions S.R.L. (denumit și furnizor) va înapoia contravaloarea produselor din comandă în cel mai scurt timp posibil din momentul primirii produselor returnate.

6.3 Definiţia contractului de vânzare: orice contract în temeiul căruia profesionistul transferă sau se angajează să transfere proprietatea asupra unor produse către consumator, iar consumatorul plăteşte sau se angajează să plătească preţul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atât produse, cât şi servicii. 

6.4 Încheierea contractului are loc în momentul emiterii facturii fiscale şi nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmării automate de primire a acesteia. 

6.5 Exercitarea dreptului de retragere pune capăt obligaţiilor părţilor contractuale. Produsul returnat trebuie să fie în aceeaşi stare în care a fost livrat (cu etichetele intacte, cu sigiliul intact şi documentele care l-au însoţit). Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, şocuri, urme de folosire, intervenţii neautorizate, lipsa sigiliului, sigiliu deteriorat, etc. Foliile de protecţie care au sigiliul îndepărtat sunt exceptate de la retur în conformitate cu lit. e și f, art.16, O.U.G. 32/2014.

6.6 Prevederile OUG 34/2014 se aplică doar consumatorului definit că orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociaţii aşa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protecţia consumatorilor, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

6.7 Modalitatea standard de livrare a companiei noastre este ridicarea produselor din showroom-ul aflat în Brașov pe Str. Toamnei Nr.13. Pentru comenzile expediate la nivel național, prin curier rapid, costul este de 12.99 Lei indiferent de adresa cumpărătorului. În conformitate cu art.13 pct.3 din O.U.G. 34/2014, în cazul de retur, costurile de livrare pentru comenzile expediate la nivel național prin curier rapid nu se rambursează.

6.8 Consumatorul este responsabil doar în ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionarii produselor. În conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile şi modul de funcţionare a bunurilor, consumatorul ar trebui să le mânuiască şi să le inspecteze în acelaşi mod în care i s-ar permite să o facă într-un magazin. De exemplu, consumatorul ar trebui să poziționeze folia peste ecranul dispozitivului fără a îndepărta sigiliul. Astfel, consumatorul își poate forma o idee despre produsul achiziționat. 

6.9 IMPORTANT! Foliile de protecţie au un sigiliu aplicat pe spate. Acest sigiliu permite consumatorului să testeze folia pe ecranul dispozitivului fără a pierde dreptul la retur. Odată ce sigiliul a fost îndepărtat de pe folie, chiar și parțial, consumatorul este de acord cu produsul achiziționat și îşi asumă responabilitatea că a citit şi că va respecta instrucţiunile de montaj. Îndepărtarea sigiliului (chiar și parțial) sau nerespectarea instrucţiunilor de montaj atrag după sine nevandabilitatea produsului și implicit pierderea dreptului la retur.

6.10 Display-urile care au ecranul ușor conturat/curbat la margini pot determina efectul cunoscut și sub numele de "halo effect tempered glass". Foliile din sticlă sunt perfect plane și nu pot face etanșeitate pe curburile ecranului și, din acest motiv, un ecran conturat/curbat poate provoca nelipirea foliei din sticlă. Nelipirea foliei din sticlă cauzată de curbura ecranului nu este considerată a fi o neconformitate și nu este acoperită de garanția comercială.

1. Exercitarea dreptului de retragere

Consumatorul informează Kaseweb Solutions S.R.L. cu privire la decizia de retragere din contract prin formularului de retur aflat pe pagina dedicată: https://www.temperedglass.ro/retur. Consumatorul are la dispoziţie 30 zile calendaristice de la primirea produselor pentru a completa formularul de retur. După trimiterea formularului de retur, consumatorul are la dispoziţie 14 zile calendaristice să trimită produsele înapoi.

Obligaţiile care revin Kaseweb Solutions S.R.L.
Va rambursa contravaloarea produselor în maximum 14 zile calendaristice calculate din momentul în care consumatorul trimite formularul de retur. Suma rambursată nu va include costurile de livrare pentru comenzile expediate la nivel național. Termenul de rambursare este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile. Rambursarea sumelor se va face folosind aceleaşi modalităţi de plată rezonabil aplicabile (în cazul plăţii numerar la livrare, rambursarea se va face exclusiv prin transfer în contul bancar transmis prin formularul de retur).

Obligaţiile care revin consumatorului 
Produsele sunt înmânate Kaseweb Solutions S.R.L. personal sau predate unei persoane autorizate (curier desemnat) fără întârziere nejustificată şi în decurs de maxim 14 zile calendaristice de la anunţarea deciziei de retragere din contract. Consumatorul suportă costurile de returnare. Consumatorul este responsabil doar în ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionarii produselor. 

2. Retur de produse

Puteţi solicită returul de produse în următoarele cazuri: 
•    Produsul livrat nu corespunde așteptărilor. Produsul returnat trebuie să fie în aceeaşi stare în care a fost livrat (cu toate accesoriile, cu etichetele intacte, cu sigiliul intact şi documentele care l-au însoţit). În acest caz, conform O.U.G. 34/2014, art 14, alin. 2, costurile aferente taxei de livrare pentru retur sunt în responsabilitatea consumatorului.
•    Produs în colet deteriorat. Pentru produsele ale căror colete prezintă deteriorări vizibile la primirea prin curier, vă recomandăm să refuzaţi recepţia lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat şi se poate întocmi un proces verbal împreună cu reprezentantul firmei de curierat în care să fie menţionată starea coletului din momentul livrării. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor vă este transferat integral în momentul în care intraţi în posesia fizică a produsului. Orice reclamaţie ulterioară nu va fi luată în considerare. În cazul în care se utilizează un transportator însărcinat de către consumator, riscul este transferat în momentul livrării produselor către transportator. 
•    Produse livrate/ambalate greşit. În cazul în care s-a livrat alt produs decât cel comandat. În acest caz, costurile de transport pentru retur sunt suportate de către noi.

Menţiune 
În toate cazurile de mai sus, produsele trebuie returnate în starea în care au fost primite, în ambalajul original şi însoţite de toate accesoriile şi documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea într-o stare ce face imposibilă revânzarea lor duce la refuzarea returului. 

Art. 7 - PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Toate informatiile privind prelucrarea datelor cu caracter personal le puteti regasi aici: 

Art. 8 - FORȚĂ MAJORĂ

8.1 Niciuna din părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de situație este din cauza unui eveniment de forță majoră. Forța mojoră este evenimentul imprevizibil, în afara controlului părților și care nu poate fi evitat.

Art 9 - LEGEA APLICABILĂ – JURISDICȚIA

9.1 Prezentul contract este supus legii române. Eventualele litigii apărute între Kaseweb Solutions S.R.L. și clienți se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești române competente din Municipiul Brașov.