Termeni si conditii de utilizare

Ultima actualizare: martie 2019

Magazinul online TemperedGlass.ro este administrat de compania Kaseweb Solutions SRL (denumita in continuare Vanzator), inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J08/1664/2012, avand C.U.I. RO30818401, capital social 200 Lei, sediul social in Brasov, Str. Ciceu Nr.3, Romania.

Va recomandam sa cititi acest document cu atentie. Folosind TemperedGlass.ro prin inregistrarea unei comenzi electronice, vizitatorul online (denumit in continuare Cumparator) isi exprima acordul fata de Termenii si Conditiile descrise mai jos (denumite in continuare Contract). Contractul se aplica tuturor vanzarilor de bunuri si servicii prin intermediul magazinului online www.TemperedGlass.ro si pot fi modificate doar cu acordul scris al ambelor parti.

Art. 1 - Elemente definitorii

1.1 Termenii si conditiile generale prevazute in continuare se vor aplica tuturor vanzarilor de bunuri si servicii de catre Kaseweb Solutions S.R.L., prin intermediul magazinului online www.TemperedGlass.ro, catre cumparator.

1.2 Astfel, urmatorii termeni se definesc astfel:

  • bunuri si servicii: orice produs sau serviciu care urmeaza a fi furnizat de catre vanzator, cumparatorului;
  • comanda: document electronic prin care cumparatorul solicita achizitionarea unor bunuri sau servicii prezentate in oferta magazinului online www.TemperedGlass.ro;
  • contract: comanda confirmata de catre vanzator (confirmarea unei comenzi se poate face doar telefonic sau prin e-mail).

Art. 2 - Inregistrarea si confirmarea unei comenzi

2.1 Prin inregistrarea unei comenzi, prin intermediul magazinului online www.TemperedGlass.ro, cumparatorul este de acord cu forma de comunicare prin care vanzatorul isi desfasoara operatiunile, respectiv electronic (e-mail) sau telefonic.

2.2 O comanda este compusa din urmatoarele:

  • bunuri regasite in oferta magazinului online mentionat mai sus;
  • mentiuni clare cu privire la datele de facturare.

2.3 Inregistrarea unei comenzi nu presupune confirmarea comenzii sau a contractului. Etapele complete sunt urmatoarele:

  • inregistrarea unei comenzi - se va genera un numar unic automat pentru fiecare comanda inregistrata;
  • preluarea unei comenzi de catre un agent de vanzari, in limita programului de lucru;
  • confirmarea comenzii se face dupa verificarea comenzii si a stocului produselor aflate in comanda.

2.4 Aceasta confirmare se face doar de catre un agent de vanzari, telefonic sau electronic (e-mail). Expedierea unei comenzi se face dupa confirmarea comenzii de catre client si dupa stabilirea detaliilor de livrare de catre agentul de vanzari.
2.5 Produsele aflate in oferta magazinului online TemperedGlass.ro, se pot vinde numai pe baza unei comenzi. Comanda se va procesa conform pasilor mai sus mentionati in timpul programului de lucru al departamentului de vanzari. O comanda neconfirmata nu presupune o rezervare a produselor. Comenzile vor fi onorate in ordinea cronologica in care au fost inregistrate in baza de date.
2.6 Oferta magazinului online www.TemperedGlass.ro este dedicata atat persoanelor juridice cat si persoanelor fizice. Prin inregistrarea unei comenzi in numele unei persoane fizice, Clientul confirma ca are 18 ani impliniti.
2.7 Vanzatorul isi rezerva dreptul de a a refuza expedierea comenzii inregistrate in cazul in care cumparatorul nu poate fi contactat.:
2.8 Vanzatorul isi rezerva dreptul de a putea anula comanda efectuata de catre cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate cumparatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:
- neacceptarea de catre banca emitenta a cardului cumparatorului, a tranzactiei, in cazul platii online;
- invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de vanzatori, in cazul platii online;
- datele furnizate de catre cumparator, pe site sunt incomplete si/sau incorecte;
- cumparatorul are in istoric comenzi neridicate/refuzate.

Art. 3 - Pretul, stocul si descrierea produselor

3.1 Preturile din comenzi si proforme sunt valabile 3 zile de la data emiterii acestora. Pentru produse care se aduc pe baza de comanda speciala, se poate solicita achitarea unui avans de minim 30% din valoarea produsului.

3.2 In cazul in care preturile sau alte detalii referitoare la produse au fost afisate gresit, inclusiv din cauza faptului ca au fost introduse gresit in baza de date, ne rezervam dreptul de a anula comenzile care contin aceste produse si de a anunta clientii, in cel mai scurt timp, despre eroarea aparuta.

3.3 Toate informatiile folosite pentru descrierea produselor disponibile (imagini statice / imagini dinamice / prezentari multimedia / etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu generalist.

3.4 Timpul estimativ de livrare afisat pe site are caracter orientativ si, din motive independente de Vanzator, nu reprezinta o garantie la plasarea unei comenzi.

3.5 Produsele marcate cu emblema In stoc se afla in stocul magazinului si vor fi procesate in 24-48h lucratoare.

3.6 Produsele marcate cu emblema In stoc furnizor nu se afla in stocul magazinului. Procesarea acestor comenzi va fi efectuata doar dupa verificarea stocului furnizorului.

3.7 Preturile afisate pe site-ul nostru sunt finale si sunt purtatoare de TVA.

Art. 4 - Garantii

4.1 Produsele cumparate prin intermediul magazinului online www.TemperedGlass.ro sunt noi, in ambalaje originale si beneficiaza de garantie, conform prevederilor legale in vigoare (OUG 21/1992, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare si Legea 449/2003, cu modificarile si completarile ulterioare) si politicilor comerciale ale producatorilor.

4.2 Garantia nu acopera daunele provocate de folosirea necorespunzatoare a produsului, neglijenta, accidente, contact cu suprafete abrazive, expunere la temperaturi extreme sau daune provocate prin transport ori uzura prin folosire, deteriorari asupra materialului (zgarieturi, taieturi), rezultate din utilizarea obisnuita a produsului, montaj neconform cu instructiunile oferite, greseli de intretinere, depozitare si manipulare incorecta, modificari aduse starii initiale a produsului, deteriorari mecanice, termice, chimice, plastice, ca urmare a incendiilor, accidentelor, vibratiilor etc.

4.3 In cazul in care consumatorul are o problema dupa aplicarea foliei, Clientul va pune la dispozitia Vanzatorului fotografii sau filmari video pentru a intelege mai bine situatia aparuta.

4.4 Pentru solutionarea garantiilor, furnizorul va solicita urmatoarele documente de la consumator:

  • copie dupa factura fiscala care sa ateste achizitia produsului;
  • copie dupa certificatul de garantie.
  • copie dupa certificatul de constatare eliberat de service-ul GSM, dupa caz.

4.5 Certificatul de garantie este emis intr-un singur exemplar. Pierderea certificatului de garantie duce implicit la pierderea garantiei. Nu se pot elibera duplicate pentru certificatul de garantie.

4.6 In cazul solicitarilor nejustificate a garantiei, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a obliga Clientul la plata contravalorii manoperei de diagnosticare a produsului si a taxelor de transport corespunzatoare.

4.7 Vanzatorul declara pe propria raspundere ca produsele comercializate prin magazinul online www.TemperedGlass.ro respecta cerintele referitoare la protectia vietii, sanatatii, securitatii muncii si protectiei mediului, in conformitate cu prevederile HG 1022/2002 si HG 457/2003.

4.8 Lipsa neconformitatii produselor trebuie semnalate in maxim 72 (saptezecisidoua) de ore de la receptia coletului pe adresa [email protected]. Orice sesizare ulterioara receptionarii comenzii nu va fi luata in considerare.

4.9 Display-urile care au ecranul usor conturat/curbat la margini pot determina efectul cunoscut si sub numele de "halo effect tempered glass". Foliile din sticla sunt perfect plane si nu pot face etanseitate pe curburile ecranului si, din acest motiv, un ecran conturat/curbat poate provoca nelipirea foliei din sticla. Nelipirea foliei din sticla cauzata de curbura ecranului nu este considerata a fi o neconformitate si nu este acoperita de garantia comerciala.

4.10 Vanzatorul nu garanteaza sub nicio forma modul de reactie sau de rezistenta in urma unor socuri fizice/mecanice a bunurilor comercializate. Garantia comerciala oferita produselor vandute prin intermediul magazinului online www.TemperedGlass.ro asigura faptul ca cel ce a efectuat o comanda pe site, respectiv consumatorul, va primi un produs nedefect si in conformitate cu comanda inregistrata.

4.11 Este obligatoriu ca montajul foliilor de protectie din sticla securizata sa fie efectuat intr-un service GSM de catre personal calificat si autorizat. Service-ul GSM va elibera un bon fiscal care atesta operatiunea efectuata. In cazul in care dupa montaj apar probleme, service-ul va elibera un certificat de constatare (cu stampila), certificat care va fi pus la dispozitia furnizorului in vederea acordarii garantiei comerciale.

4.12 Montajul foliilor de protectie din sticla securizata efectuat de personal necalificat se face exclusiv pe raspunderea consumatoarului si poate atrage dupa sine refuzarea garantiei.

Art. 5 - Livrarea si procesarea comenzilor

5.1 Prin inregistrarea unei comenzi, clientul intelege ca termenul estimativ de livrare afisat pe pagina produselor poate suferi modificari care nu sunt sub controlul Vanzatorului (zile nelucratoare, vreme nefavorabila, distanta mare intre depozitul curierului si destinatar, probleme tehnice, zile libere legale, probleme logistice din partea companiei de curierat, perioade aglomerate ale comertului online, etc.). Avand in vedere aceste detalii, vanzatorul nu garanteaza sub nicio forma termenul estimativ de livrare. Vanzatorul va notifica clientul prin e-mail sau SMS in momentul expedierii comenzii, notificarea va contine numarul de AWB pe care clientul il va putea urmari pe site-ul companiei de curierat.

5.2 Livrarea comenzilor se va face la adresa indicata de cumparator in comanda. Nu se fac livrari in sediile de curierat.

5.3 Pentru comenzile cu plata in sistem ramburs (numerar la curier) eliberarea chitantei se face exclusiv de catre firma de curierat. In cazul pierderii/distrugerii acestei chitante compania noastra nu poate pune la dispozitia clientului alt document care sa inlocuiasca chitanta emisa de firma de curierat.

5.4 Observatiile cu privire la eventualele probleme privind integritatea sau aspectul coletelor se fac in momentul predarii de catre curier a coletului, dupa achitarea acestuia. Observatiile se mentioneaza pe documentul AWB si se intocmeste un proces verbal de constatare in prezenta agentului de curierat. Formularul este in posesia agentului curier iar acesta este obligat sa vi-l predea si sa il completeze la cererea dumneavoastra.

5.5 Se va refuza primirea coletului daca se constata deteriorari ale ambalajului sau urme de lovire. Orice reclamatii ulterioare, cu privire la aceste aspecte, sunt nule.

5.6 Pentru motive justificate vanzatorul isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul cumparatorului in vederea efectuarii unei comenzi si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii cumparatorului pe site, actiunile acestuia ar putea prejudicia in vreun fel vanzatorul. In oricare dintre aceste cazuri, cumparatorul se poate adresa departamentului de relatii cu clientii pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor susmentionate.

Art. 6 - Returnarea produselor

6.1 Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Se calculeaza 14 zile calendaristice din momentul in care consumatorul sau o alta persoana terta (exclus curier) intra in posesia produselor. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului si recomandam utlizarea aceluiasi serviciu de transport utilizat pentru receptionarea produselor. 

6.2 Vanzatorul va inapoia contravaloarea produselor din comanda, inclusiv costurile de livrare ale comenzii (daca au existat), in termen de 14 zile calendaristice din momentul primirii produselor returnate.

6.3 Definitia contractului de vanzare: orice contract in temeiul caruia profesionistul transfera sau se angajeaza sa transfere proprietatea asupra unor produse catre consumator, iar consumatorul plateste sau se angajeaza sa plateasca pretul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atat produse, cat si servicii. 

6.4 Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii automate de primire a acesteia. 

6.5 Exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (cu etichetele intacte, cu sigiliul intact si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire, interventii neautorizate, lipsa sigiliului, sigiliu deteriorat, etc. Foliile de protectie care au sigiliul indepartat sunt exceptate de la retur in conformitate cu lit. e si f, art.16, O.U.G. 34/2014.

6.6 Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.

6.7 Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa o faca intr-un magazin. De exemplu, consumatorul ar trebui sa pozitioneze folia peste ecranul dispozitivului fara a indeparta sigiliul. Astfel, consumatorul isi poate forma o idee despre produsul achizitionat. 

6.8 IMPORTANT! Foliile de protectie au un sigiliu aplicat pe spate. Acest sigiliu permite consumatorului sa testeze folia pe ecranul dispozitivului fara a pierde dreptul la retur. Odata ce sigiliul a fost indepartat de pe folie, chiar si partial, consumatorul este de acord cu produsul achizitionat si isi asuma responabilitatea ca a citit si ca va respecta instructiunile de montaj. Indepartarea sigiliului (chiar si partial) sau nerespectarea instructiunilor de montaj atrag dupa sine nevandabilitatea produsului si implicit pierderea dreptului la retur.

 

1. Exercitarea dreptului de retragere

Cumparatorul informeaza Vanzatorul cu privire la decizia de retragere din contract prin formularului de retur aflat pe pagina dedicata: https://www.temperedglass.ro/retur. Cumparatorul are la dispozitie 14 zile calendaristice de la primirea produselor pentru a completa formularul de retur. Dupa inregistrarea formularului de retur, Cumparatorul are la dispozitie 14 zile calendaristice sa trimita produsele inapoi. ATENTIE! Produsele pot fi returnate doar printr-un curier si nu personal.

Obligatiile care revin Kaseweb Solutions S.R.L.
Va rambursa contravaloarea produselor returnate in maximum 14 zile calendaristice calculate din momentul in care Vanzatorul receptioneaza produsele. Dupa caz, suma rambursata va include si costurile de livrare. Costurile de livrare nu pot fi rambursate in cazul in care Cumparatorul ​returneaza un singur produs dintr-o comanda compusa din mai multe produse. Rambursarea sumelor se va face folosind aceleasi modalitati de plata rezonabil aplicabile (in cazul platii numerar la livrare, rambursarea se va face exclusiv prin transfer in contul bancar transmis prin formularul de retur).

Obligatiile care revin cumparatorului
Sa puna la dispozitie Vanzatorului, prin intermediul formularului de retur, un cont bancar (IBAN) deschis la o banca de pe teritoriul Romaniei. Produsele sunt inmanate Vanzatorului printr-un curier desemnat de catre Cumparator, fara intarziere nejustificata si in decurs de maxim 14 zile calendaristice de la intregistrarea formularului de retur. Cumparatorul suporta costurile de returnare.

2. Retur de produse

Puteti solicita returul de produse in urmatoarele cazuri: 
*    Produsul livrat nu corespunde asteptarilor. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (cu toate accesoriile, cu etichetele intacte, cu sigiliul intact si documentele care l-au insotit). In acest caz, conform O.U.G. 34/2014, art 14, alin. 2, costurile aferente taxei de livrare pentru retur sunt in responsabilitatea Cumparatorulului.
*    Produs in colet deteriorat. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in posesia fizica a produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. In cazul in care se utilizeaza un transportator insarcinat de catre Cumparator, riscul este transferat in momentul livrarii produselor catre transportator. 
*    Produse livrate/ambalate gresit. In cazul in care s-a livrat alt produs decat cel comandat. In acest caz, costurile de transport pentru retur sunt suportate de catre noi.

Mentiune 
In toate cazurile de mai sus, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, in ambalajul original si insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare ce face imposibila revanzarea lor duce la refuzarea returului. 

Art. 7 - Prelucrarea datelor cu caracter personal

Toate informatiile privind prelucrarea datelor cu caracter personal le puteti regasi aici: 

Art. 8 - Forta majora

8.1 Niciuna din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de situatie este din cauza unui eveniment de forta majora. Forta mojora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.

Art. 9 - Legea aplicabila, jurisdictia

9.1 Prezentul contract este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre Kaseweb Solutions S.R.L. si clienti se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente din Municipiul Brasov.